Pink saves lives

Tankar & funderingar 2008-10-01 12:01:29
Kommentera - 1 st


Ni kommer väl ihåg att från och med idag så är det Den rosa månaden. Denna månad har alltid Cancerfonden sin Rosa Bandet-kampanj för att stödja bröstcancerforskningen.
Så se till att gå ut o förse dig med ett Rosa Band för 20:-. De finns på närmaste Apotek, Lindex eller ICA affär.
Det finns även en massa andra produkter du kan köpa för att stödja bröstcancerflrskningen och dessa hittar du hos Cancerfondens kampanjsida för Rosa bandet. Klicka här så kommer du automatikst dit.

Jag tänker i alla fall förse mig med Försvarets hudsalva i fint rosa kamoflage och ett av de tre specialframtagna nagellacken från Mavla.

So think pink boys and girls. It could save a life!

Kommentarer
Petra

jag ska oxå köpa försvarets hudsalva! :D

tävling i min blogg! Titta in! :D

2008-10-01 18:42:48
http://petras.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: