Frill dress and money to spend and remeber to keep the bum-bum warm

Shoppingbag 2008-12-01 21:43:11
Kommentera - 0 st

Idag blev jag så glad när jag kom hem. För på hallbordet låg det två väldigt efterlängtade presenter till mig själv. Den första var min suoersöta rosa klänning från ASOS. Den sitter som handen i handsken och är bara hur underbar som helst. Detta var första gången jag beställde kläder från ASOS så jag hade inte riktigt koll på storlekarna, men det var verkligen mitt i prick när man gick efter måttabellen på ASOS sida. Så mät er själva innan ni beställer så kommer ni få perfekt passform när kläderna anländer. Bättre att ta 5 minuter för att mäta sig själv än att behöva skicka tillbaka kläderna fram o tillbaka för att byta i alla evighet.


Lite 20-tals känsla på denna klänning med en supersöt roset som man får till i ryggen.

Den andra presenten kom i form av två hårda små kort i kontokortsstorlek. Gratisbio hade skickat iväg mina presentkort till H&M som jag beställt. Fattade inte riktigt vad kuvertet innehöll när det var så hårt, men direkt när jag öppnade den och tittadeinuti förstod jag att det var mina 700 kr som jag så samlat ihop med möda. Viktigt att man köper lite julklappar till sig själv också i allt klappköpande. Så dessa är mina två som jag unnat mig.

Det svartvita presentkortet såg jag nästan inte...hehe.

Nu ska jag resa min rumpa från min nyinförskaffade fäll som jag sitter och värmer rumpan och borsta tänderna och titta klart på CSI. Hoppas ni har haft en supermysig måndagkväll.

  
Min rumpvärmare

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: