Skep o hoj pirater

Shoppingbag 2008-08-15 18:27:03
Kommentera - 2 st

Idag har jag o Chikenlegs snurrat runt halva stan efter radiostyrda piratskepp. Dessa ska ha ge till sina små systersöner.
Har nog alddrig varit på så många Teknik Magasinet som jag har varit på idag. 3 st närmare bestämt. Den vi började med hade inga kvar. Men tjejen i den butiken som låg i Kista var gullig nog o ringa till 2 andra som visst hade den i lager. Så vi åkte sen iväg först till Ringen där vi hade paxat den ena av dem o sen ut till Nacka Forum för nästa. Sen nånstans där emellan så åkte vi till IKEA oxå för o köpa lock till mina lådor som jag köpte igår.
PUST!!!! Men vi fick ju hem två skepp precis som vi ville. Hoppas att killarna gillar dom bara =)


Två sånna här blev det

Nu ska jag ta o svänga ihop lite middag. Pasta carbonara står på menyn ikväll. Är verkligen en av mina favoriträtter någonsin. Me lööövs it!

Vad har ni pysslat me idag då tro?

Puzza

Kommentarer
Priscilla

tack detsamma!



Gjort nåt speciellt idag ? :)

2008-08-15 18:50:31
http://priscillass.blogg.se/
Linda

En förnyelse av garderoben är alltid roligt, oavsett orsak! Jag jobbar på Carlings, lallar runt och spelar luftgitarr mellan jeeanshögarna, haha!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: