Höstspaning

Shoppingbag 2008-08-23 16:37:50
Kommentera - 2 st

Mamma o jag bar oss ut på stan för att kolla in vad som fanns i affärerna inför hösten. O klart mamma o jag hittade en massa godbitar. De var mycket stickat överallt o både jag o mamma älskar det. Eller mamma älskar det nog mer eftersom hon sitter o stickar jämnt o e skräddare så. Fast fick inte med mig nått stickat hem..ännu. De får bli nästa helg när jag ska ut o börja utmanningen med att uppdatera min garderob. Lovely.
Men tomhänt kom jag inte hem. Min söta mamma köpte tre fina bastoppar åt mig från H&M. O sen ett jättefint stort skärp från Gina Tricot som jag blev kär i direkt. Tack snälla mamma för presenterna! Love u!
Men de bästa med hela trippen var att jag fick med mig hem en till av de saknade säsongerna av "Sex and the City". Denna gång köpte jag säsong nummer 4. O nästa vecka ska den silvriga med mig hem, nämligen säsong nummer 2. Sen är hela setet komplett..jiipiii! A dream come true.


3 fina toppar från H&M


Skärp från Gina Tricot


Det bästa av allt..en till säsong av SATC

Nu ska jag bara luta mig tillbaka o läsa igenom mina favoritbloggar o bara pusta ut.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer
Minaya

Nä man kan aldrig få nog av den serien.. :-) Så bra.

HAr hela boxen.. Den bästa present jag nånsin fått.

2008-08-23 17:37:42
http://minaya.blogg.se/
Linda

Satc är världens bästa serie, jag lyckades norpa åt mig en skolåda för 699:- på en rea här i gävle. Det är ett fynd jag aldrig kommer glömma!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: