The story of the King

Tipstajm 2012-01-28 10:17:20
Kommentera - 0 st

Helgen har kommit och jag kan säga för min del att den började med känningar av en förkylning. Hoppas på att det inte blommar ut helt utan försvinner med hjälp av lite mediciner och vila. Har inte alls lust att bli sjuk och ynklig just nu.

Dagens rekomendation har jag att tacka en kär vän för. Hon har sagt till mig ett flertal gånger att jag måste ta mig tid för att titta på denna dokumentär. Och därav satte jag mig ner igår kväll för att se om den hade att erbjuda vad hon lovade. Och det är därför jag nu rekomenderar "Michael Jackson-The life of an icon" då hennes lovord höll vad det lovade. Jag har sett ett antal dokumentärer om Michael Jackson, men denna var riktigt bra. Det kändes inte alls som att den var 2½ timme lång då allt som berättades var så otroligt intressant. Och jag kan nog säga det med en stor sanningshalt att alla i världen är intresserade av att höra saker om denna ikon. Dock blir allt mycket mer personligt när det framställs av hans familjemedlemmar och närmsta vänner. Både på ett objektivt och subjektivt sätt.
Så om ni vill titta på något annat än en vanlig film en kväll, see this!





Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: