And time just rolls by

Livet 2011-09-22 18:50:00
Kommentera - 0 st

Myckar göra om dagarna resluterar i att jag inte har mycket ork när jag kommer hem. Och eftersom jag sitter framför en dator hela dagen så är intresset inte så högt att sitta framför en när jag väl kommer hem. Men nu infann sig lusten att skriva av mig lite.

Det har varit ett par intensiva veckor efter att semestern avslutades. Jobbet har som sagt tagit sin beskärda del, men sedan har kvällarna fyllts med middagar med vänner, födelsedagskalas och släkträffar. Och inom ett par vekcor är den min tur att bli vuxen i siffror då jag byter fån 20-tal till 30-tal. Jag ska inte ha någon fest, utan firar med min älskade man och min familj. Så det ser jag fram emot en hel del.

Nu blir det till att svänga ihop middag och har till och med tänkt att lyxa till det med en hemlagad äppelpaj till efterrätt. Yummi!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: