Sunday

The good things in life 2011-03-13 08:20:36
Kommentera - 0 st

Godmorgon söndag! Kunde inte sova så jag kravlade mig upp istället för att ligga där i sängen och rulla från sida till sida.
Kroppen känns fortfarande mör från gårdagens träningspass med 30 minuter löpning och ett Zumba pass back to back. Men fick inte ett jädra bra flow när jag sprang kände jag. Flåset känns verkligen som att den är på topp, men mina ben måste få lite mer styrka känner jag. Anmälan till vårens första lopp Vårruset närmar sig så jag pushar verkligen mig själv att kunna prestera en bättre tid än förra året. Då gick jag i mål på 40 minuter tror jag, så 35 minuter våre rena drömmen. Hoppas, hoppas!

Idag ska jag nog ta och klämma in ett hemmapass i vardagsrummet känner jag. Får bli någonting lätt då jag inte orkar prestera på lika hög nivå som igår. Efter träningen ska jag se till att får med min kära man på lite äventyr. Vädret visa inte sin bästa sida idag så varför inte dra iväg till något shoppingcenter och bara strosa runt och se om man hittar någonting eller bara för att äta en bit lunch.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: