U know it, so you you do it

The good things in life 2011-01-08 09:40:10
Kommentera - 0 st

God morgon lördag! Känns lite knasigt att vara ledig idag igen. Men jag är inte den som klagar så. Sitter just nu med min grötfrukost framför mig och ska efter det sortera vår tvätt för att i vanlig lördagsmanér ta mig till tvättstugan. Sedan ska jag klämma in en långpromenad i snömoden, då det är vilodag från styrketräningen idag. Men lite ska fläsket få röra på sig ändå. Och lika bar att passa på när det inte är någon snöstrom i krockarna som hägrar.
Har planerat att plöja några avsnitt av Mad Men idag också. Måste se vad det där knäppa männsikorna hittar på här näst. So far a good saturday ahead! 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: