The last day

The good things in life 2011-01-02 11:09:00
Kommentera - 0 st

Godmorgon söndag! Idag tog jag min sista sovmorgon för denna semester. Låg länge kvar i sängen och drog mig medans katten hade show för mig med Mattias täcke.
Nu har jag precis förtärt min frukost och ska ta mig en lång promenad medans det ännu är ljust ute. Sedan när Mattias kommer hem från jobbet ska vi skicka ut vår gran som helt givit upp och barrar som bara den och sedan köra en ordentlig städgenomgång här hemma. Känns som vi har granbarr överallt. Jag håller på at bli galen av att bli stucken av dem hela tiden.

Men nu ska jag ta och njuta av min sista dag av semestern och peppa mig själv till att köra all in från i morgon på jobbet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: