Pumpin' it

Träning 2011-01-12 17:39:21
Kommentera - 2 st

Denna vecka har verkligen satt manken till att vara noga med min kostplan och träning och det känns toppen.  Det går toppen med maten då jag för en slags "matdagbok" över allt jag konsumerar och jag är brutalt ärlig med mig själv. Och hittills har jag hållit mig på banan. Jag unnar mig själv saker också, för annars så skulle jag inte palla med, men det är med måtta och på bestämda dagar.
Samtidigt går det grymt bra med träningen och jag känner att jag har hittat ett bra flow i det hela. Det känns toppen då det nästan alltid är kämpigast med just träningsbiten.
Jag hoppas innerligt att jag kan nå mitt mål som jag satt upp till maj och jag kommer göra mitt yttersta för att nå det målet. Och när jag väl är det kommer jag vara ytterst stolt över mig själv, vilket jag är redan nu. Go me!

Kommentarer
Nina

Underbart att vara igång igen! Heja oss!



Kram N.

2011-01-13 20:33:51
http://anina.blogg.se/
Imremagnhild

Good people of togo i was here ok.


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: