Keep on, keepin' on

Träning 2011-01-19 17:02:05
Kommentera - 0 st

Här rullar veckan på med stromsteg känns det som. Härligt! Inget känns bättre än att inte behöva sitta räkna timmarna på jobbet och känna att alla visare fastnat i tuggummi.

Igår testade jag för frösta gången på passet Bodyattack(fick följa med Mattias till hans gym för ett prova-på-pass) och det kändes i kroppen i dag kan jag säga. Hujeda mig vilket tempo det är och jag kan bara ana vilket flås man kan uppnå efter att tittat in där ett tio-tal gånger. Ska ta och se om mitt gym här på ön har det passet en läglig tidpå dygnet så jag kan gå flera gånger.
Idag hade jag tänkt att tesat Shape passet, men eftersom min tränings-dvd äntligen har behagat att komma så vill jag mer än gärna stanna hemma och testa hur det är. Borde få samma reslutati träningsväg här på vardagsrums golvet som i en svettig gymsal. Hoppas jag på i alla fall. Och eftersom amerikanare gillar att lova guld och gröna skogar så ger denna dvd "visible resluts in 10 workouts guaranteed". Vi får väl se vad som händer med kroppen min. Utvärdering utlovas.

Nu ska jag ta och stänga persienerna och dra på min mumdering och börja svettas som en galning. Härlig onsdag med andra ord!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: