And squeez like there is no tomorrow

Träning 2011-01-08 15:27:49
Kommentera - 0 st

Då jag bestämt mig att komma i form ordentligt i år så har precis upptäckt den fina världen av tränings-dvd. Har redan två stycken hemma som jag fått med en träningstidning och jag är mäkta imponerad dem. Lika bra som att gå på pass på gymmet. Dock tycker jag att det är lite korta, då det ger en express träning på 17 minuter.
Så för att få lite mer variation på mina träningar så har jag idag investeriat i en ny skiva. Har sutit och gått igenom en massa olika och kollat på youtube som det inte fanns någon morgondag i flera timmar. Men till slut fastnade jag för The Firms's tränings-dvd:er. Finns en hel drös med olika varianter och det var svårt att välja en till att börja med. Efter mycket övervägnade blev det till slut "The Ultimate Fat Burning Workout" och jag hoppas den ger precis det reslutatet. Nu ska här banne mig fixas buns of steel...haha.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: