Up and down and move it all around

The good things in life 2011-02-12 16:27:57
Kommentera - 0 st

God eftermiddag lördag! Jag har verkligen haft i en låg växel i början av dagen idag. Satt i soffan och tittade på alla avsnitt av "Stylisterna" ett bra tag plus lite annant smått och gott, innan jag bestämde mig för att ta mig upp. Då slog jag till på dubbelt träningspass här hemma och efter det la jag på ern ordentlig sväng med dammsugaren och moppen. Tror jag stod och dammsög soffan i en halvtimme innan jag kände mig nöjd (har man katt så vet man vad jag snackar om).

Nu har jag precis kommit hem från en sväng i affären där jag sett till att bunkra upp med alla det ingredienser vi behöver till kvällen middag. Ikväll får vi besök av min vän Sandra och hennes fästman "Biffen". Vi ska svänga ihop hemlagade pizzor, titta på Melodifestivalen och spela spel. Och i vanlig ordning vet jag redan nu att vi kommer ha en toppen härlig kväll med detta sällskap.

Men innan de kommer ska jag nu klämma några till avsnitt av "Mad Men". I need my dose, I need my fix!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: