Sing it and win it

My love and I 2011-02-05 17:33:51
Kommentera - 1 st

Det blir ingen bio ikväll. Istället stannar vi hemma och går all in för Melidifestivalen. Känner att jag samlar en massa "vuxenpoäng" genom att stanna hemme i soffan, men min kropp skulle nog inte orka att sitta i en biosal ikväll tror jag. Jag känner att riksen är stor att jag kan slumra till.
Vi har tom. spelat pengar på vem som ska vinna i kvällens tävling och utan att ha hört några bidrag blir det till att gissa för hela slanten. Jag hoppas att vi vinner något i alla fall.
Och för att spä på kvällens yra så ska vi ladda upp med hämtmat, chips och läsk. Eftersom lördagar är den dagen i veckan jag får svulla bäst jag vill så går jag all in där med. Kan bara inte bestämma mig för om jag vill ha sushi eller thai. Veliga lilla jag!


Hoppas på att festivalens värdpar blir något att hänga upp i granen. Gillar lilla Marie,
så hoppas och inte snubblar eller tappar kjolen.


Kommentarer
Taraldgunhild

I want to say - thank you for this!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: