The first day of 30

The good things in life 2011-08-06 09:18:38
Kommentera - 1 st

Så äntligen började min semester. Det känns helt absurt att jag nu får vara hemma i en hel månad från jobbet. Jag trivs så himla bra på jobbet så det känns inte som att jag skulle tycka att det var jobbigt att gå till jobbet om jag var tvungen på måndag igen.
Men nu ska jag verkligen se till att njuta fullt ut av min ledighet. Vi har två resor inplanerade, en till Finland och en till Gran Canaria. Annars är min kalender helt tom och det känns faktiskt helt underbart. Jag ska verkligen se till att ta tag i min kost och min träning under denna månad då jag verkligen har tid till att koncentrera mig på det. Ska försöka hitta en bra rutin som även kommer att funka när jag går tillbaka till jobbet.

Idag ska jag se om jag hinner komma iväg till prideparaden som går genom stan på eftermiddagen. Men just nu verkar det som att molnen utanför känner för att förstöra den planen. Får hoppas att det skingras. Annars blir det till att tillbringa dagen inomhus om det regnar.

Kommentarer
Sofia - Mode, foto & personligt

vad skönt!

2011-08-07 11:53:37
http://smnmode.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: