Weekend

Träning 2011-04-16 09:24:30
Kommentera - 0 st

Gormorgon lördag! Har precis kommit hem från en powerwalk på 3,7 kilometer och det känns i kroppen kan jag säga. Fast bäst är det alltid att klämma in en löprunda eller powerwalk på morgonen, helst tidigt, innan frukost. Då känner jag att frukosten smakar bäst och dagen rullar på bättre.
Plus att det är väldigt skönt att vara ute tidigt för det finns inte många i vägen när man är ute och "rejsar".

Nu ska jag springa iväg till tvättstugan och hämta upp all bår rena tvätt, sen blir dethem och duscha och klämma i mig en stor frukost innan jag åker iväg för att hänga med mina föräldrar i det fina vädret.
Sen ikväll blir det bowling och middag med sötaste Sandra och hennes fästman "Biffen". Ska bli kul att se hur dålig jag är denna gång på bowling. Ner i rännan med klotet bara...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: