Celebration saturday

The good things in life 2011-04-09 08:42:32
Kommentera - 1 st

Godmorgon lördag! Här har jag unnat mig en härlig sovmorgon som verkligen behövdes kan jag säga. Jag var helt slut efter en väldigt intesiv fredag på jobbet där jag var tvyngen att vara arlet och på tårna större delen utav dagen. Inte för att jag sitter och inte gör någonting alla andra dagar på jobbet, men det var en massa saker som var inplanerade just igår som var tvungna att klaffa.
Men jag lyckades som sagt att ta mig igenom dagen och sedan på något sätt även ta mig hem utan att somna på varenda transportmedel på vägen. Väl hemma så var det bara mjukisbrallor och soffläge som gällde. Middag lagade vi inte heller utan unnade oss litr take-away sushi. Härlig fredag med andra ord!

Idag blir det ingen träning för min del (om jag inte hinner klämma in ett pass någonstans under dagen) då jag måste hinna städa hela lägenheten innan jag far iväg med min mor för att hälsa på min far och sedan ska vi åka hem till dem för att senare fira min lillebror som fyllde år igår, men idag ska får tårta och presenter av oss. Pust! Jag känner dock att kroppen skulle behöva i alla fall 45 minuter på ett löpband idag, så jag får se om jag hinner smita förbi SATS på vägen hem till mor och far.

Så späckat schema idag, fast bara med roliga saker att göra som tur är. Men först som alltid, frukost!


Kommentarer
Nina

Hann med en poweralk och core idag, välbehövligt kände jag :)

Hoppas att din helg varit toppen.

Kram Nina.

2011-04-10 19:47:17
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: