The pain is the gain

Träning 2010-09-30 20:19:33
Kommentera - 0 st

Sitter just nu isoffan och vet inte riktigt om jag kommer kunna ta mig upp. Idag avverkade jag åter igen ett träningspass och det blev en kavrt på trampmaskinen, en kavrt på cykeln och sedan körde jag lite rygg på det. Kände att jag kunde köra lite mer rygg idag, även fast Sandra körde med mig igår. Känner verkligen att jag måste jobba mycket med just ryggen då jag ofta får ont i den pga. den arbetsposition jag har på jobbet. Imorgon blir det till att vila så att jag är fresh till loppet till på lördag. Hoppas verkligen på att jag kan prestera riktigt bra då. Pep,pep...

Men nu är det soffmys som gäller och sedan blir det tidigt i säng. Träning kräver lång laddning av batterierna.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: