T.G.I.F

Träning 2010-09-17 08:04:23
Kommentera - 1 st

Så var fredagen äntligen här igen! Det känns riktigt nice att får en sovmorgon fram till 7, men lite surare att få hänga på jobbet till klockan 18. Men det finns vissa somm har det värre och dessutom blir grymt lugnt och skönt efter 16, så jag kan börja trappa bort stressen innan jag kommer hem.

Igår slog jag äntligen till i saken och byte gym. Efter jobbet traskade jag med bestämda steg upp til SATS och bad om att få bli kund hos dem åter igen. Och vips var jag medlem igen på 5 minuter. Vilken lättnad att tillhöra en gymkedja där saker och ting fungerar. För på det gym jag är medlem hos tills klockan 19 ikväll (då ska jag gå och säga upp mitt medlemskap) har verkligen bevisat att det inte kan var med i gamet. Många av deras löpband har varit trasiga i 2 månader, en del av utrustningen på gymdelen är trasiga och dessutom är det alldeles för mycket äldre människor som gymmar. Inte för att jag har något emot äldre, men de tar allt som oftast mer tid på sig vid maskinerna och då blir min träning bara till en lång väntan. Not for me! Så i helgen ska jag se om jag hitta ett gym nära mig och köra mitt första löpparpass på ett fungerade löpband.

Men nu ska jag ta och löpa bort till bussen innan jag gör något annat.

Kommentarer
Sabine

heeeeeeeeeelg :D

2010-09-17 18:44:07
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: