Godmorgon! Här håller jag på och packar fö...

2010-09-23 09:14:34
Kommentera - 0 st

dsc00966 (MMS)

Godmorgon! Här håller jag på och packar för fulla muggar. Lika svårt varje gång. Men om något skulle fattas kan jag skaffa det imorgon. Jag ska idag flyga iväg till Finland för jag ska bli gudmor åt min kusins son i helgen. Tänkte att det skulle våra skönt att spendera några extra dagar med min kusin och hennes familj, istället för att bara åka över i all hast. Så imorgon har min kusin planerat in en shoppingdag i ett stort köpcentrum för att relaxa lite innan den stora dagen. Och skönt för mig med en långhelg, fast jag kommer sakna mattias som bara den. Skönt att jag flyger hem redan söndagmorgon så får vi en heldag tillsammans. Nepp, nu ska jag fortsätta med packandet.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: