I am a Beautiful Blogger

The good things in life 2010-09-09 17:42:17
Kommentera - 2 st

[beautiful-blog-award_84080800[2][2].jpg]

Min söta vän Katja har givit mig denna utmärkelse och jag är verkligen överraskad och glad. Kiitos kaunis! Så när man får denna lilla utmärkelse ska man avslöja 7 saker som sig själv som kanske inte så många vet om. Så här kommer lite "små hemligheter" om mig.

¤ Jag har sökt till Idol och sjungut inför Idol juryn. Trodde jag skulle vara så nervös så inte en ton skulle komma fram, men allt rann av mig när jag gick igenom dörren.

¤ Jag har en fasination om New York. Enda sedan jag såg "Fame" på tv när jag var liten har jag drömt att åka till det stora äpplet och detta har resluterat i att alla det filmer jag älskar mest utspelar sig i NY. Om det är en slump eller ett medvetet val, det kan diskuteras. "You've got mail", "Autum in New York", "SATC", "American Gangster" alla dessa filmer charmar staden mig med.

¤ Jag må för det mesta vara en "pojkflicka" och mest ha på mig byxor istället kjol, men jag drömmer om ett jättefeminit bröllop med en ytterst vacker klänning, håruppsättningar och vackra naglar. Längtar tills att kunna gå omkring en hel dag och känna mig som en prinsessa.

¤ Jag umgås mer med min mamma än med mina vänner. Jag vet alltid att jag kan ringa upp min mamma och hon mer än gärna följer med på alla mina upptåg. Hon har verkligen med åren blivit en bästa vän jämte med rollen mamma.

¤ Jag träffade min fästman genom en dejtingsajt på nätet. Vi kände varandra i 3 år innan vi slog till och träffades och det var kärlek vid första ögonkastet.

¤Jag älskar att klämma i minst en halv flaska med honung i mitt te. Många säger att det mer än houng med te än tvärtom.

¤ Jag är oerhört velig. Jag kan stå i en affär i evigheter och välja mellan två saker och kan driva människor omkring mig till vansinne, speciellt min man. Ofast går jag ifrån utan att ha köpt någonting och sedan när jag kommit hem har jag ångrat mig coh kommit fram till exat vilken av sakerna jag ville ha.

Denna lilla fina utmärkelse ska nu även skickas vidare till 7 andra människor och nedan finner ni er själva. Tyvärr hade jag bara 6 stycken bloggar som enligt mig denna utmärkelse.

¤ Where the fileds never ends
¤ Anina-Just me
¤ Enlatinstjejistorstan
¤ You had me at hello
¤ Annas inspiration
¤ Stjupid

Varsågoda tjejer!


Kommentarer
Nina

Åh tack fina du :) och vad roligt att läsa om dina hemligheter :)

Kikar på denna i helgen som kommer!



Kram på dej.

2010-09-09 19:29:37
http://anina.blogg.se/
Sandra

naawww Tack sötnos

puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: