Ready steady go!

Träning 2010-10-02 10:17:31
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Inatt har jag nog tagit igen varenda en av det timmar jag tappat i sömn denna vecak. Somnade i soffan igår kväll vid kvart i 10 och vaknade nöjd vid 8 imorse. En god natts sömn behövdes verkligen då det idag är dags att satsa allt på Topploppet i Haga Parken. Har ätiti en mycket stadig frukost och sitter just nu i soffan och gör en ny och peppande låtlista till iPoden som kan hålla mig igång från start till mål. Är verkligen hur peppad som helst till dagens 5 kilometers lopp så det finns inte. Hoppas bara på att himlen håller in sina regndroppar i eftermiddag, för det värsta som finns är att behöva springa i hällregn. Plus att man kyls ner så snabbt att det blir jobbit att hålla motivationen igång. Så bort med sånt...
Får helt enkelt förbereda mig på det mesta och ta med mig extra kläder i ryggsäcken. Heja mig!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: