T.G.I.F

Livet 2010-11-12 05:28:15
Kommentera - 0 st

Idag var det faktiskt skönt att gå upp i ottan när jag visste att det var fredag. Allt blir så mycket lättare bara man vet att det är just denna dag. Visst, alla saker på jobbet måste fortfarande göras som vilken dag som helst på veckan, men avslutet är så mycket mer annorlunda. Och stämningen på jobbet är snäppet positivare och gladare. Och själv är man också lite annorlunda. Man är lite mer glad och så. Även fast jag har kämpiga ärenden, så tar jag mig igenom det. Inget känns som ett hinder eller börda, just för att jag vet att jag inte finns vid skrivbordet på 2 dagar. Befrielsen från det monotona tangetklapprandet och det alltid positiva svarandet i telefonnen är en härlig känsla att ha i kroppen.

Fredagar is the shit!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: