Someone forgot to turn the lights on

The good things in life 2010-11-21 21:27:19
Kommentera - 1 st

Härliga söndag! Jag älskar verklogen söndagar. Även fast det är sista dagen på ledigheten innan jobbet börjar, så tycker jag att det är helt underbart när jag vaknar upp till den.

Idag har vi fyllt vår dag med att köpa ett klös/klätterträd till August som nu är på ingång om ca. 2½ vecka. Jag tror vi var inne i djuraffären i mer än 1 timme innan vi kunde ta oss ut. Vi hittade precis alla vi ville ha till honom på ett och samma ställe. Kattlåda, leksaker, borste, leksaker..listan kan göras oändlig. Nästa vecka blir det en tripp tillbaka för att införskaffa resternade nödvändigheter till busen.
Sedan blev det även en tripp till IKEA där det inhandlades ljus, ny badrumsmatt och lite annat smått och gott. Jag vill så gärna köpa en soffa som de har fått in, men den får vänta. Kanske till sommaren får den flytta in.
Middag har jag inte behövt laga ikväll heller då "svärföräldrarna" bjöd på supergod middag och trevligt sällskap.

Nu sitter vi i soffan och har tänkt att titta på någar avsnitt av BBC serien "Life". Jag är superförtjust i djur och naturdokumentärer, så denna är ett måste. Så precis som denna helg började så slutar den, helt underbar!

funny pictures-When dis fing get bigger, I'm so gonna slap the stoopit out of you wif it.


Kommentarer
icornr

Visa din blogg på iPhone och få fler läsare!

http://www.icornr.com/sv/adduser.php

2010-11-22 08:34:27
http://www.icornr.com/sv

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: