Put in into gear

The good things in life 2010-11-15 20:04:43
Kommentera - 0 st

Är något som många inte vet om mig är att jag fullkomligen älskar att titta på motorsportprogramet "Top Gear". jag kommer inte ihåg när jag såg mitt första avsnitt, men enda sedan dess är jag hooked. Och idag till min glädje, när jag zappade runt, så hade en kanal låsts upp och det visar nästan uteslutande bara "Top Gear" på kvällarna. Detta betyder nu att jag kan få mitt lytsmätte fyllt när som helst.
Och grejen med det hela är att jag är helt ointresserad av bilar i vanliga fall och jag kommer aldrig att kunna lära mig något om hästkrafter, turbo och V8 motorer, men jag älskar och lyssna på när dessa tre män snackar bilar av någon outrgundlig anledning. I love it!


Fatta, denna bil går i 407 km/h! Helt sinnessjukt!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: