Monday

The good things in life 2010-11-01 07:53:31
Kommentera - 2 st

Ny vecka, ny start. Kan inte riktigt fatta at det redan är november. Känns lite konstigt när termometern visar 10 grader utanför. Men en dag kommer väl kylan.
Denna vecka ska bli extra kul. Jag och Mattias ska iväg på en grej och hoppas på positiva besked då. Eller det blir mer ett gemensamt beslut som förhoppningsvis blir positivt. Mer om det senare i veckan helt enkelt. Sedan är det vanlig vecka med träning som ska göra 4 gånger. Hoppas på att få ut mitt paket från Gymgrossisten som jag beställt, då detta inte kunde ordnas i förra veckan pga knasiga människor på utlämningsstället. Vill gärna börja med mina proteinshakes så snart som möjligt.
Så hela denna vecka ska jag tänka positivt (så gott jag kan) och även fast det är mycket på jobbet (vilket jag hoppas att det är mindre utav än förra veckan) så har även det ett slut. Allt ordnar sig på ett sätt eller annat.

Here we go!

Kommentarer
sara sten

Hej, läste att du jobbar på fraktbolaget som levererar alla Victoria's secret beställningar i Sverige på Blondinbellas blogg och jag undrar om du inte kan skriva ett inlägg om hur frakten ser ut t.ex om man köper för ett viss antal dollar och hur långt tid det tar för varorna att komma?



Vore väldigt tacksam för svar! :)

2010-11-01 10:48:03
Nina

Spännande :) Hoppas att du har haft en skön dag! Här har det regnat precis hela dan, lite mysigt.

Kram N.

2010-11-02 20:55:41
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: