Lights on,lights off

The good things in life 2010-11-20 09:22:07
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Så äntligen fick jag den sovmorgon jag så längtat efter hela veckan. Jag drömde en massa konstiga, men roliga drömmar i natt. Det hjälpte nog till att få en god natts sömn.
Idag blir det inte till att dra många knop inte. Jag har insett att mina helger är heliga och att jag måste låta kroppen och knoppen vila upp sig. Annars har jag alltid varit den som velat sprina runt halva stan och göra en massa grejer. Pressa dagen full med aktiviteter. Men nu inser jag att det är inget jag i slutändan mår bra av. Jag mår bäst av att bara vara hemma och låta dagens timmar flyta på utan att det måste vara sprängda med saker att göra.

Så denna dag ska jag tvätta (min lördagsritual) och sedan kolla igenom alla nya avsnitt av mina favoritserier och bläddra igenom alla mina kokböcker för att hitta något smarrigt recept att vispa ihop till ikväll. För är det någonting som får min själ till ro så är det just matlagning.
Lovley saturday, here I come!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: