Heading down the tracks in the morning

Cooking up a storm 2010-11-22 20:23:50
Kommentera - 0 st

Ikväll blir det till att tänka på tiding läggtajm. Detta då jag måste upp klockan 04:00 morgon bitti då jag ska åka till vårat kontor i Göteborg för ett möte. Jag hoppas innerligt att den 3 timmar långa tågresan är stillsam så jag kan sova större delen av resan. Det gäller att vara pigg när jag väl kommer fram dåå jag ska sitta i möte i 8 timmar. Sen bär det av hem vid klockan 18:00, men som tur är kommer Mattias och hämtar upp mig vid Centralstationen vid 21:00.
Imorgon blir en väldigt lång dag för mig, men det ska blu väldigt spännande att åka till vårat kontor i Göteborg där jag ännu inte har varit. Plus att jag får en extra timme i Göteborg, innan mitt tåg går hem, att titta mig omkring. Jag har ingen aning om tågstationen i Göteborg ligger lika centralt som här hemma, men det borde det göra. Kanske hittar någat at ta med mig hem.


Bild: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: