Father's day

The good things in life 2010-11-14 11:28:56
Kommentera - 0 st

Godmorgon söndag! Morgonen hemma hos oss har börjat med en brakfrukost med hembakade scones och en miljon pålägg och en stor kanna te. Efter 1 timmes mumsande och pratande över morgontidningen är vi propmätta. Härligt att börja dagen med ett sakta lunk.

Som många andra så ska jag värfärda hem till mina föräldrar idag för att gratulera min far på Fars dag. I vår familj köper vi inget stor så, det är inte det dagen handlar om, utan att bli ihågkommen. Men en liten present får han alltid och detta år den väldigt liten i storleken, men det kan bli en stor present om allt går rätt.
Jag får åka över till mina föräldrar ensam så Mattias måste stanna hemma och jobba. Synd, men så är det i livet ibland. Så jag måste skynda mig att göra iordning då det tar 1 timme att ta sig ut till mina päron kommunalt i Nacka från Lidingö. Men med en bra bok och musik är resan en massa kortare.

Så iväg med er och fira era pappor idag med lite extra uppmärksamhet!


Bild:Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: