Tuned out for now

Livet 2010-05-09 09:29:32
Kommentera - 1 st

Denn helg är jag inte så sugen på att blogga. Känner mesta att jag inte har ork till så mycket alls och att allt går i slow motion. Gårdagen var en pärs då jag var tvungen att både tvätta och städa. Så mellan varje moment var jag tvungen att sätta mig ner i soffan och vila. Krafterna var och är helt enkelt slut. Jag hade verklign peppat upp mig själv att gå och träna igår, men kroppen protesterade totalt och ville inte alls.
Jobbet jag har tar just nu all musten ur mig och när jag väl kommer hem så skärmar jag av mig helt och totalt från omvärlden. Jag orkar inte prata i telefon med mina vänner och min familj, då att prata i just telefon tar upp en väldigt stor del av min arbetsdag.Jag vill inte sitta för mycket framför datorn då det är mitt arbetsredskap på jobbet. Jag vill allra helst bara vara hemma och inte göra någonting och inte beöva tänka på en massa måsten. Det har jag tillräckligt av på jobbet. Jag känner verkligen att om jag inte får en lite längre ledighet från allt kaos och stress på jobbet kommer lilla jag inte orka pusha på så mycket mer.
Och som tur är så har jag 4 dagars ledigt nästa vecka, så jag hoppas att mina batterier hinner ladda lite i alla fall.

Så som ni fortstår så kommer det inte ploppa upp lika många inlägg som det annars brukar på helgerna. Mobilinlägg är det enklaste att göra då jag bara behöver skicka iväg ett MMS och inte bry mig om att slå på datorn.
Så nu lägger jag bort datorn för idag och njuter av att bara vara ledig med min underbara älskade man som får mig att känna mig på topp.


Kommentarer
Nina

Gumman, hoppas att du kunde vila ut i helgen & att du får dina 4 dagars ledighet denna veckan! Ta hand om dej.



Kram Kram!!

2010-05-10 19:27:16
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: