The drugs do work

The good things in life 2010-05-29 09:42:56
Kommentera - 0 st

Idag har jag verkligen tagit en sovmorgon och kröp inte ur sängen förrens vid halv 9. Kroppen var helt slut igår när den lade sig under täcket och lät huvudet falla på kudden. Det kankse berodde på att jag äntligen fick komma till doktorn igår och fick medicin mot min envisa hosta. Kankse är det min inbillning att hela kroppen slappnade av efter den andra dosen precis innan jag gick och la mig igår, men oavsett så känns det en massa bättre redan idag. Förhoppningsvis är hostan som bortblåst efter helgen så att Vårruset inte känns så värst ansträngade på onsdag.

Eftersom vädret idag bjuder på mulet och regn ser jag till att tvätta och pyssla hemma. Senare ikväll ska vi fara över till min underbara vän Sandra och hennes Stoffe. Där ska vi grilla och bara ha det gott och vi slår nog på tv:n också för att se efter vilket land som kammar hem vinsten i Eurovisionsschalger festivalen. Jag hoppas på att antigen Island, Belgien eller Rumäninen vinner. Måste heja på någon annan nu när både Sverige och Finland inte är med i leken längre.

Men även om vädret är kajko så vill jag verkligen ta mig in till stan för att hitta en ledig frisörtid. Jag har (hör och häpna!!) nog inte klippt mig på 6 månader. Mitt hår är nu så pass lång att den går till mitten av min rygg och jag känner att topparna är snustorra och jag orkar inte ha så här långt hår då det är jobbigt att tvätta och underhålla. Så jag kanske ska se till att klippa upp det ända till axlarna eller lite långre ner. Men som sagt, först måste jag hitta en ledig tid. Men det borde det finnas någonstans bland stadens alla salonger.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: