T.G.I.F

The good things in life 2010-05-07 06:37:23
Kommentera - 1 st

Hallelulja, äntligen fredag! Men helgen är inte här ännu. Först vankas ett 9 timmar långt arbetspass som jag hoppas innerligt inte blir kaosartad och stessad. Men har ändå en känsla av att det kommer luta lite smått åt det hållet. Hoppas att de bara håller i sig en pyte stund för denna vecka har jag haft och göra så det räcker och blir över flera gånger om.
När jag väl kommer hem så hade jag tänkt att vispa ihop en middag bestående av risotto och lax. Jag är så grymt sugen på risotto och det blev jag redan igår. Så idag ska det blir en riktigt krämig sådan som serveras. Sen blir det nog till att ha en riktigt skön filmkväll. Älsklingen hade förslag på ett par riktiga godbitar så får hoppas att det håller måttet.
Träningen får vänta tills imorgon då jag kommer hem så pass sent att jag inte ens orkar ge gymmet en tanke. Får vara där och hänga på låset imorgon isället.


Kommentarer
Nina

Mm älskar risotto ;) äter gärna det på restaurang är inge vidare på att laga det själv.



Ha en bra dag på jobbet tjejen. Så skönt med helg snart.



Kram Kram!!

2010-05-07 06:49:07
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: