Take me to the beach

The good things in life 2010-05-16 20:52:19
Kommentera - 2 st

Jag och Mattias har suttit och bläddrat igenom en hel drös med destinationer som ska kunna vara vårat mål i sommar när semestern infaller. Och vi har bestämt oss för att fara till Rhodos, i alla fall som det ser ut nu. Alla det underbara hotell vi tittat på får mig vilja att åka iväg redan nu. Och vissa va hotellen var verkligen rena drömdestinationer, där man fick egen stor pool med egen gård och golfbana på taket. Men smakar det så kostar det och om man har 50000:- att spendera på en vecka så är det definitivt något att tänka på.
Vår budget ger oss inte så mycket utrymme, men ett fint hotell har vi allt råd med. Fast lite snåla är vi ändå och väntar lite till med is i magen med att priserna faller ytterligare.
Jag kan säga med ärlighet att nedräkningen till semestern har börjat på allvar.


Kommentarer
mira

Var försiktig kusin om du åker till Grekland, det kan bli strul nu när det krisar där.kram

2010-05-17 07:59:27
Nina

Vad härligt, besökt Rhodos ett par gånger & jag återvänder gärna dit :)

En mycket trevlig ö.

2010-05-17 21:01:35
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: