Summer came on cool saturday morning

Family 2010-05-15 09:19:39
Kommentera - 0 st

Som jag har längtat till denna dag då man för första gången kan se att mätaren går över 20 graders sträcket. Nu kan man verkligen säga att sommaren är här. Visst, det kankse inte är 20 grader varje dag, men enligt mig så behövs det bara en dag för att officielt får viga in den nya årstiden. Det är nu som jag önskar att jag hade ett hus så att man kunde vara ute på sin bakgård hela dagen och pyssla och sola. Men än så länge får balkongen räcka som min lilla oas.

Idag hade jag tänkt att ringa min mor och ta med henne ut på stan och äta en stor glass i solen. Jag tänker inte sitta inne en sådan här underbar dag. Förhoppningsvis ploppar mina fräknar upp kinderna också av solen idag. Det är något som jag ser fram emot varje sommar. Men innan jag far någonstans ska jag ta mig till gymmet och pumpa lite känner jag. Svettas ut all extra vätska helt enkelt...
Sedan när Mattias kommer hem från jobbet hade vi tänkt och fara ut i skärgården och äta en bit mat. Vi vet ännu inte riktigt vart vi ska, men alltid hittar vi något ställe där ute.

Men nu ska jag byta om till min träningsoutfit och bege mig till tortyrkammaren en timme.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: