Grillin' it up

My love and I 2010-05-16 09:55:33
Kommentera - 0 st

Vad konstigt att det känns att kunna stanna hemma 4 dagar i rad, fast lika underbart är det så klart. Har fått sova ut ordentligt och vissa dagar har jag bara släpat runt och andra har jag varit väldigt effektiv. Precis så som jag vill ha det. Nu får jag hoppas att batterierna räcker länge och väl.

Igår åkte jag och Mattias iväg ut på Värmdö och grillade. Vi hade med oss kött, korv, jordgubbar och potatissallad och allt detta förtärdes på en jättemysig och stor strand. Vädret var fortfarande perfekt när vi kom fram, även fast det var sent på kvällen, och inte frös vi inte massa heller. Så nu har vi haft sommarens första grillkväll. Lovely!

Idag har vi tänkt att hitta på någon turistigt och gå och se slottet. Jag är just nu helt insnöad på 1700-1800 talet då jag läser en bok om Jean-Baptiste Bernadotte och hans fru Desiree. Och för att få den rätta känslan vill jag hemskt gärna strosa runt i korridorerna på slottet. Hoppas på att vädret håller i sig för då kan det bli en till toppen dag.










Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: