Godmorning sunshine

The good things in life 2010-05-22 09:34:07
Kommentera - 1 st

En lördag som startas med en lång frukost med den man älskar mest är verkligen ovärderlig. Och att få sova ut ordentligt är super. Som grädden på mosen lyser solen och värmen ligger ännu kvar i luften. Denna lördag har börjar helt perfekt. Förutom att min förkylning har verkar eskalera til nästa nivå då jag hade en superträppt näsa när jag vaknade och hosta har varit konstant sedan jag reste mig ur sängen. Men det är en liten petites, bara den inte blir värre så är jag glad.

Idag ska vi fara iväg på namngivningscermoni för Thereses minsting. Har aldrig varit på varken dop eller namngivningscermoni så det ska bli riktigt kul. Och dessutom är det alltid hur underbart som helst att få träffa en av det bästa vänner en tjej kan ha. Och att få umgås med hennes familj är varje gång en ren glädje, så denna dag kan inte bli annat är perfekt.
Kom på för 2 dagar sedan att jag inte end hade tänkt på vad jag skulle ta på mig till tillställningen, men sm tur är har jag en klännings m sjag köpt från H&M's "The Garden collection" som jag ännu inte invigt, så den blir perfekt. Den är extremt somrig så den är som gjord för dagens event.


Kommentarer
Sabine

fin bild :D

2010-05-22 12:34:41
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: