Finally it's here...

Livet 2010-05-12 18:38:18
Kommentera - 0 st

aldrig har det varit så skönt att sätta sig ner i soffan som det var idag. Kom hem för en halvtimme sedan och kroppen och själen bara jublar över att få slappna av helt och totalt.
Jag hade tänkt att pressa ut det sista dropparna energi jag hade på gymmet, men allt inom säger bara stop. Känner att jag jag ger min kropp mer välbefinnande genom att vila upp den än genom ett hårt pass på gymmet. Det mår jag mycket bättre av ikväll. Får ta igen det imorgon med ett bra morgonpass helt enkelt.

Ikväll ska det inte avanceras med någonting inte ens med maten så jag tänkte bara steka upp en trave med plättar med sylt och vispgrädde som tillbehör. Det ska bli riktigt mumsigt då jag inte lagat det på bra länge.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: