Before the break of day

Livet 2010-05-11 06:16:42
Kommentera - 0 st

Inatt drömmde jag verkligen hejvilt. Känns verkligen nu när jag har vaknat till ordentligt. Knasiga drömmar blandades med mardrömmar. Så konstigt att om jag väl drömmer så kommer det på rad under några bätter, sen försvinner det. Mardrömmar har jag väldigt sällan, men när jag väl har en då är det väldigt starka. Inatt vaknade jag upp av att hela kroppen gjorde ont. Jag kommer inte ihåg vad det var jag hade mardrömmar om, men ont gjorde det i alla fall. Kändes som att någon hade hält något supervarmt över hela armarna och att det inte ville sluta. Som tur var slutade även den drömmen och jag kunde somna om, men sov inte hur bra som helst resten av natten då av förklarliga skäl.

Får hoppas att den dåliga nattsömnen inte stör mitt arbete idag då. Så att jag inte somnar på tangentbordet eller nått...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: