And it goes on and on...

Livet 2010-05-03 07:54:07
Kommentera - 0 st

Min röst har återvänt efter att ha varit lite halvt om halvt borta igår. Hostar dock lite, men inget som är så värst jobbig utan jag tror att den här hostan snart kommer packa ihop och åka sin kos. Skönt det för just nu stör den min träning så in i baljan mycket. Skippade träningen igår så jag skulle få lite mer tid på att friskna till och jag tror att det gjorde susen. Men idag ska jag banne mig ner till gymmet och springa av mig igen. Känner verkligen hur det envist rycker i träningsnerven just nu.
Annars blir det bara en hemmakväll med min älskade man för att ladda på batterierna och orka med en till vecka på jobbet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: