Almost there...

Träning 2010-05-06 06:09:04
Kommentera - 0 st

Hujedamej vilken träningsvärk jag har idag. Ljumskarna strejkar sedan i tisdags och armarna känns som spaghetti. Men ska man va fin får man lida pin.
Gårdagens armpass gick grymt bra. La på mera tyngd på alla övningar och det gick verkligen fin fint. Fast det sista biceps övningarna var väldigt svåra att göra. Trodde helt ärligt att jag skulle smälla av. Men det gick det med. Klappa mig själv på axeln!
Idag ska det tränas bål och det är faktiskt en av det roligare momenten. Men om jag tänker efter så är alla moment roliga på sitt sätt. Fast bål delen är nog den enklaste av dem alla om jag säger så då.
Får hoppas att det inte är lika mycket folk på gymmet idag som det var igår för då får jag krupp. Kändes som att jag var tvungen att vänta på varenda maskin. Och det är aldrig kul när en "wannabe muskelknutte" ska stå och stila vid frivikterna. Jag säger bara moveee, get out of my way! Sorliga typer det där...

Nepp, nu ska jag inte gräma mig mer utan äta upp min frulledutt och fara till arbetet. Ha det!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: