A jampacked day

The good things in life 2010-05-01 11:51:19
Kommentera - 0 st

Jag är precis hemkommen från ett grymt pass på gymmet. Det var ritkigt skönt att köra idag då det nästan var folktomt där. Alla löpbanden var fria och samma med frivikterna dör att köra armar. Jag tror jag var lite för entusiastisk pga. folkbristen tror jag och kommer få uppleva det imorgon i form en mysig träningsvärk.

Strax ska jag bege mig ut till min söta kusin Jonna och min moster Riitta för att snepdera några timmar hos dem. Och till sällskapsdam får jag min söta mamma. Har inte träffat min kusin på år och dar' känns det som, så jag tyckte att det var på tiden att jag åkte över till dem för lite tjejsnack. Efter att jag avlagt besök hos dem åker jag hem en snabbis för att sedan fara iväg med min fästman till min underbara vän Sandra och hennes boyfriend Stoffe. Där ska det grillas och spelas spel och det ska bli riktigt nice. Blir säkert en lite mindre duell i Wii också, men det är ju så sjukt kul så det kan man ju inte skippa.

Men innan jag gör någonting ska jag tnak lite nergi med hjälp av resterna av pizzan jag svarvade ihop igår. Hoppas att ni har en supermysig lördag!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: