A day off..

Livet 2010-05-18 17:10:30
Kommentera - 0 st

Idag blir det ingen träning. Kroppen har helt klart något i sig som vill bryta ut i form av en förkylning. Så under hela dagen har det ena minuten kännst som att febern kryper på och andra minuten som att ögonen bara blir mindre och mindre. Jag är helt enkelt inte på topp alls och med ett läkarbesök efter jobbet pumpade jag slut på all min energi och nu sitter jag helt utslagen i soffan. Känner nu också att ryggen gjort ont som bara den och det bådar aldrig gott med ont i kroppen när man mår som jag mår.
Blir väldigt irriterad över att detta lägger sig över mig nu när det nedast är 2 veckor kvar tills att det är dags att springa Vårruset. Jag hade planerat att trappa upp träningen ordentligt just nu, men det blir istället att träna med måtta och lugnt tempo.

För att känner mig så eländig ska jag unna mig ett pat Ballerina kakor, men bara 2 stycken. Det borde får mig att må lite bättre i alla fal och inte ge mig allt för många skuldkänslor.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: