T.G.I.F

Livet 2010-03-05 06:14:03
Kommentera - 0 st

Sov som en prinsessa inatt känner jag när jag sitter här framför min laptop och begrundar saker och ting. En av anledningarna kan ha varit att jag kom på att jag var tvungen att baka min muffins till dagens fika på jobbet när klockan vara 20.40. Då hade hela kroppen varvat ner och sen var det bara att lägga i högväxlen i 30 minuter för att få till det små rackarna. Och när jag ändå var i köket , efter att muffinsen åkt i i ugnen för gräddning, så varför inte diska bort all smutsdisk. Så då blev det högväxeln ytterligare 20 minuter.
Kanske ska ta och anamma bakning på kvällarna helt enkelt eftersom det får mig att sussa så sött. Det kanske är det underbara aromerna från muffinsen som får hjärnan att sova gott....eller något sådan flummigt.

Ja ja, idag är det i alla fall fredag och vi får hoppas att jag denna helg blir skonad från vinterkräksjukan. Jag vill så hemskt gärna träffa min mamma på stan och ta våran shoppingtur som nu blivit inställd 3 gånger. Måste hitta ett par nya skor att ha på fossingarna för det känns som ett par eller två har gjort sitt i min kollektion här hemma. Men innnan någonting kan handlas hem så måste det faras till jobbet och tjänas pengar, för skorna betalar inte för sig själv.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: