Stop snowing already

Livet 2010-03-01 08:02:16
Kommentera - 0 st

Åh, vad jag önskade att jag kunde stannat hemma idag med. Vaknade upp av alarmet med ett ryck och kände direkt att det började snurra runt i magen som det gjorde i lördags. Kroppen känns ännu hängig och frukosten var rätt svår att få i sig. Nu när jag sitter här och skriver så låter det som att det bor en padda i min mage då den låter exakt som en sådan. Jag hoppas verkligen inte att jag börjar må dåligt på jobbet för då kommer det vara ett helvete att ta sig hem.
Men jag får helt enkelt se hur det går. Ska inte försöka stessa upp magen, utan jobba i bra och behaglig takt. Då ska nog magne palla med hela dagen utan problem.

Nu får jag bara hoppas att jag kan ta mig till jobbet utan några krux då det snöar som attan igen. Fast jag tror att det smälter bort snabbt så vi knappt har ens 1 minusgrad här just nu. Well well, den som lever den får se helt enkelt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: