It's cold outside and inside

My love and I 2010-03-08 07:43:49
Kommentera - 1 st

Både jag och Mattias vaknade upp med täppta näsor och hosta idag. Fast jag tror att älsklingen har fått en lite svårare förkylning än mig eller så är han bara kille och känner att hela världen går under fast han inte alls är så sjuk. Vilket fall som helst, nu har vi båda peppat oss med Echinagard och Alvedon samt en trave med näsdukar och te får jag väl dricka i massor under dagen. Här ska ingen förkylning komma och knocka mig.

Om jag känner mig oki när jag kommer hem ska jag ta mig till gymmet och springa. Känner att jag har en massa energi i benen som bara vill komma ut. Har inte blivit så mycket gymmande i helgen pga. massa annat skoj som kommit i vägen. Men ibland får man skippa springandet om man har en bra anledning till det, inte sant?

Nu ska jag äta klart min frukost och sedan ta och fara till jobbet och köra mitt kvällspass.



Kommentarer
Nina

Ska också träna ikväll, skön start på veckan!

Kramis.

2010-03-08 12:40:53
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: