It's always a homerun

The good things in life 2010-03-11 20:08:56
Kommentera - 2 st

Jag har nu för jag vet inte vilket antelt gånger sutitt och tittat på "Sex and the City- The Movie" och varje gång älskar jag den lika mycket som den första gåmgen jag såg den i biomörkret med Therese i den lilla biosalongen. Jag blir lika rörd när Carrie slår Big med sin vita blommor, jag skrattar och och värms av tjejernas modeshow i Carries garderob och fäller en tår när Big friar med den marinblåa Manolo Blahnik skon.
Mattias har nog sett den tillräckligt många gånger han med, men han sa precis att han varje gång upptäcker nya saker i filmen och erkänner att han tycker om feelgood slutet med tjejerna runt bordet när de firar Samanthas födelsedag.

När man ser denna film blir man glad över att ha underbara, söta och härliga tjejer som sina vänner och ni vet exakt vilka ni är. Och lika glad blir jag att ha den mest underbara mannen brevid mig i vått och torrt.


Kommentarer
sandra

naaaww sweets I love u too

Du e bäst puss

JALLA!

Therese

Love you darling! <3


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: