It's all foggy and misty

Livet 2010-03-27 08:00:12
Kommentera - 0 st

Återigen är jag vaken innan 08.00 på en lördag. Jag kan verkligen inte sova länge även fast jag får. Det är väl någon inbyggd klocka i mig som säger till mig att jag måste gå upp så jag inte missar hela dagen. Förstå mig rätt, jag är pigg som en mört, men ändå skulle det vara skönt att ligga och dra mig lite längre. Men då tror jag att jag skulle få myror i kroppen.
Nå ja, ska se till att köra igång vattenkokaren och äta lite frukost. Sen blir det sortering av kläder för idag är det tvättdag igen. Hoppas på att slippa idioter och maskiner som är sönder idag.


Väderläget utanför vårat fönster just nu. Lite cozy så känner jag...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: