Icebox

Livet 2010-03-03 06:16:02
Kommentera - 0 st

Jag tycker inte det är kul och titta på termometern och se att den har tyngts ner till -10 igen. Det var så skönt och se att den låg där och dingla på bara ett par minusgrader.
Jag känner verkligen att jag har fått nog av denna vinter och är så redo för varmare dagar med sol och lättare kläder. Att se min nya vårjacka hänga i hallen helt ensam och övergiven varje morgon är inte trevligt. Hoppas verkligen att detta är den sista dusten av kyla och snö.

Men oavsett vilket väderlag det är så måste man utanför dörren och idag efter jobbet ska jag inte stanna ine och den varma sköna atmosfören, utan det blir till att skruda om och springa bort till gymmet för en visit med löpbandet. Efter helgens bravader med kräksjukan känner jag nu att magen är stabil nog för att utsättas för lite träning. Hoppas att den håller med mig bara och inte får för sig någonting.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: