I want to come home already

Livet 2010-03-31 06:14:10
Kommentera - 0 st

Innan jag ens gått iväg till jobbet vill jag komma hem igen. Känns verkligen som att denna dag är en sådan dag då man ska stanna hemma, sitta i soffan med en stor kopp te och en filt och bara titta på en massa mysiga rom-com's hela dagen. Får ta och unna mig själv en sådan dag nu när jag får vara långledig över påsken.

Idag ska vi iväg och titta på fotboll efter jobbet. Jag hoppas innerligt att det inte spöregnar när vi sitter då på läktaren för då vet jag inte om jag vill stanna kvar så länge. Och att ta på sig lika mycket kläder som om man skulle åka iväg till Antarktis är ett måste. Det må vara plusgrader i luften, men inne på den där stadtion så är det som i en frys. Jag får bara hålla tummarna för att Djurgården gör en massa mål så jag får hoppa upp och ner och värma mig emellanåt.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: