I need more sleep

Livet 2010-03-02 06:08:20
Kommentera - 0 st

Idag mer än någon annan dag på väldigt längre önskar jag att jag hade kunnat få sova längre. För när jag vaknade upp kände jag verkligen att det hade behövt minst 2-3 timmars sömn till. Annars när jag går upp så här pass tidigt om mornarna (jag måste gå upp 05.40) så är det liksom inga problem alls. Kroppen vaknar lite innan klockan och jag är relativt pigg. Men ännu nästan 30 minuter efter att jag gått upp så känns det som att jag halvsover. Riktigt jobbigt!

Men det är bara att ta sig i kragen och traska ut i den friska luften. Hoppas att den lite bitande kylan utanför hjälper till att pigga upp mig fram tills att jag är på jobbet.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: